Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T08:57:03Z-
dc.date.available2017-11-29T08:57:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation3. Король І.В. Маркетинг розкоші: принципи побудови успішного люксового бренду / Король І.В. // Глобальні та національні проблеми економіки –№ 11. – 2016. ¬ – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-11-2016/19-vipusk-11-cherven-2016-r/2130-korol-i-v-marketing-rozkoshi-printsipi-pobudovi-uspishnogo-lyuksovogo-brenduuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7904-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз змісту поняття «ринок розкоші». Наведено основні закони маркетингу, що діють на люксовому ринку. Висвітлено типологізацію товарів класу люкс. Виділено основні принципи бренд-менеджменту щодо товарів розкоші. Представлено компанії-лідери за обсягами реалізації люксо- вих товарів у світі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтовари розкоші, люксові товари, ринок розкоші, маркетинг розкоші, бренд, бренд-менеджмент.uk
dc.titleМАРКЕТИНГ РОЗКОШІ: ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОГО ЛЮКСОВОГО БРЕНДУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ РОЗКОШІ.pdf246,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.