Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7943
Назва: | ІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Сирота, Зоя Миколаївна Сирота, Всеволод Маркович |
Ключові слова: | імпровізація інверсія синестезія релаксація синкретичність розвиток активізація самостійна творчо-пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК;371,134 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто поняття діяльність, творча діяльність. Самостійну творчо-пізнавальну діяльність визначено як дослідницький пошук, нестандартне мислення. Теоретично обґрунтовано ступінь активізації творчо-пізнавальної діяльності учнів у процесі музично-інтонаційного, візуально-образного, ритмо-пластичного аспектів художньо-творчого мислення особистості. Виявлено значення імпровізації як чинника розвитку самостійної активності учнів у творчо-пізнавальній діяльності. Як «першотворчість» це вільний політ свавільної фантазії, відсутність попередньої підготовки, здатність імпровізатора миттєво асимілювати сторонню ідею, образно освоювати і втілювати матеріал, запропонований зовні. Досліджено музично-інтонаційну, візуально-образну, ритмопластичну діяльність у процесі імпровізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7943 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
improvizacia.pdf | 373,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.