Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2017-11-29T11:51:21Z-
dc.date.available2017-11-29T11:51:21Z-
dc.date.issued2017-04-27-
dc.identifier.citation1. Мукан Н. В. Неперервна педагогічна освіта вчителів загальноосвітніх шкіл. Професійне становлення та розвиток (на матеріалах Великої Британії, Канади, США). – Л.: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – 2010. – 283 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7950-
dc.description.abstractЗ розвитком новітніх технологій, особливо комп’ютеризації суспільства для навчальних цілей, значна кількість університетів, коледжів та навчальних центрів США успішно реалізують дистанційне навчання через Internet. Набули популярність такі дистанційні форми професійного розвитку педагогів як он-лайн дискусії, телеконференції, наставництво та надання консультативної допомоги вчителям, навчальні групи педагогів. Саме тому дана тема є актуальною тапотребує глибокого дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.12:005.963]004(043.2)-
dc.subjectІКТuk
dc.subjectсистема неперервної освітиuk
dc.subjectпедагогічна освіта СШАuk
dc.subjectСШАuk
dc.subjectінформаційні засобиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectновітні технологіїuk
dc.subjectкомп'ютеризаціяuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербак Олександр.pdf226,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.