Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2017-11-29T12:05:28Z-
dc.date.available2017-11-29T12:05:28Z-
dc.date.issued2017-09-11-
dc.identifier.citationПрограми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. – К.: Бліц, 1997. – 206 с. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3-4 класи. – К.: Початкова школа, 2003. – 296 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954-
dc.description.abstractНемає потреби і неможливо однаково навчати і навчити всіх дітей, сформувати в кожної дитини одні й ті самі вміння та навички з різних предметів, добитися від дітей одного і того самого рівня розвитку логічного та творчого мислення, однакового сприймання дійсності. Це стосується і навчання математики, методів розв’язування різних задач, побудови й аналізу різноманітних математичних моделей процесів та явищ. Комп’ютерна підтримка цього процесу дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки. Сучасна психологія визнає, що гра охоплює всі періоди життя людини. Це – важлива форма її життєдіяльності, а не вікова ознака. З грою людина не розлучається все життя, змінюються лише її мотиви, форми проведення, ступінь вияву почуттів та емоцій.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:51]:004(043.2)-
dc.subjectкомп'ютерuk
dc.subjectдидактичні ігриuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectматематика в початковій школіuk
dc.subjectкомп'ютерна підтримкаuk
dc.subjectкомп'ютерна програмаuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectрозвиток здібностейuk
dc.subjectдитячі ігриuk
dc.subjectкомп'ютеризаціяuk
dc.titleРОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олександр Щербак.pdf139,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.