Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957
Назва: Проблеми фундаментальної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах галузевої інтеграції
Автори: Мартинюк, Михайло Тадейович
Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: інтеграція, природничі дисципліни, "Концепція нової української школи"
Дата публікації: 29-лис-2017
Короткий огляд (реферат): Реалізація пропоноаної авторами інноваційної системи підготовки вчителів є одним із визначальних чинників забезпечення сучасної загальноосвітньої школи висококваліфікованим фахівцем-педагогом природничого профілю, створюють умови для особистісного становлення молодої людиниҐ яка обрала освіту в якості сфери її полальшого життєвої діяльності, сприятиме вирішення ряду інших важливих соціальних проблем, зокрема формування в молодого фахівця-педагога бажання будувати свою професійну кар'єру в галузі освіти, тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Таврійський.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.