Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-11-02T15:06:56Z-
dc.date.available2013-11-02T15:06:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/797-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку нашого суспільства характеризується суттєвим зростанням значення інформаційних технологій в плані вдосконалення усієї загальноосвітньої системи. У зв'язку з широким та неухильним впровадженням в навчальний процес нових інформаційних технологій задача узгодження змісту і методів навчання з найновішими досягненнями психолого-педагогічної науки набуває особливого значення, причому в контексті її з'являються сучасні тенденції комп'ютерної підтримки навчально-пізнавальної діяльності.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленкаuk
dc.subjectМультимедіа, мультимедійні засоби навчання, мультимедійний урокuk
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ДИДАКТИЧНОГО РІВНЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОГРАМ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
С таття I 2013 р.pdf191,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.