Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T17:34:43Z-
dc.date.available2017-11-29T17:34:43Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7982-
dc.description.abstractУ статті розкривається необхідність оновлення змісту навчання методики математики. Висвітлюються окремі педагогічні інновації, що доцільно врахувати у навчанні методики математики майбутніх учителів. Показано необхідність врахування зв’язків методики навчання математики з методологією математики. Розглянуто особливості використання програмного забезпечення і впровадження наскрізних ліній ключових компетентностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;51(072)-
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.subjectоновлення змістуuk
dc.subjectнаскрізні лініїuk
dc.titleПедагогічні іновації у побудові курсу «Методика навчання математики»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бевз_стаття.pdf449,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.