Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Валентина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T17:34:43Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T17:34:43Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-29 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7982 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається необхідність оновлення змісту навчання методики математики. Висвітлюються окремі педагогічні інновації, що доцільно врахувати у навчанні методики математики майбутніх учителів. Показано необхідність врахування зв’язків методики навчання математики з методологією математики. Розглянуто особливості використання програмного забезпечення і впровадження наскрізних ліній ключових компетентностей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;51(072) | - |
dc.subject | методика навчання математики | uk |
dc.subject | педагогічні інновації | uk |
dc.subject | оновлення змісту | uk |
dc.subject | наскрізні лінії | uk |
dc.title | Педагогічні іновації у побудові курсу «Методика навчання математики» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бевз_стаття.pdf | 449,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.