Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986
Title: | Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | Концепція дослідження стан підготовки майбутнього вчителя початкові класи професійна діяльность умови інклюзивної освіти |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ООО "Руснаучкнига" (Белгород) |
Citation: | Демченко І. І. Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко // Materials of XII international scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2016/2017» Volume 3. Pedagogical sciences. Sheffield. Science and education LTD – P. 7-11. |
Abstract: | Дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти в теорії і практиці педагогіки вищої школи, з одного боку, та вимог «Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», розпоряджень і наказів Міністерства освіти і науки України з вимогами забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям із особливими освітніми потребами на засадах організації їхнього навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, з іншого боку, дало підстави вважати, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти зводиться до вивчення лише дисципліни «Основи інклюзивної освіти», чого недостатньо для ефективного виконання завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної і корекційно-розвивальної роботи з учнями в умовах освітньої інклюзії. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.pdf | 5,76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.