Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T18:23:42Z-
dc.date.available2017-11-29T18:23:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБілан В. А. Обґрунтування педагогічних умов формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці / В. А. Білан // Materials of XII international scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2016/2017» Volume 3. Pedagogical sciences. Sheffield. Science and education LTD – P. 3-7.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7987-
dc.description.abstractФормування особистості триває протягом усього життя. У цьому цілісному процесі, період навчання і виховання у ВНЗ відіграє особливу роль. Адже саме тоді в майбутніх фахівців закладаються основи тих професійних якостей, з якими вони згодом залучаються до трудового процесу й відбувається подальший особистісно-професійний розвиток. Звідси, у контексті нашого дослідження, проблема особистісного становлення майбутнього дефектолога щодо естетичного ставлення до корекційно-педагогічної праці має постійно перебувати в центрі уваги вищої школи. Для цього виховна система має бути створена на ґрунті формування гармонійної особистості й естетики праці кожного студента.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectформування естетичного ставлення майбутніх дефектологівuk
dc.subjectкорекційно-педагогічна працяuk
dc.subjectособистісне становленняuk
dc.titleОбґрунтування педагогічних умов формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праціuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.