Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8001
Назва: КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАННЯ
Автори: Возносименко, Дарія Анатоліївна
Ключові слова: готовність
критерії
підготовка вчителя математики
Дата публікації: 2017
Видавництво: ДГМА
Бібліографічний опис: Возносименко Д.А. Критерії готовності майбутніх вчителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання /Д.А. Возносименко// Сучасна освіта та інтеграційні процеси: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 22-23 листопада 2017 року, м. Краматорськ, / під заг. ред. С. В. Ковалевського, д-ра техн. наук., проф. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 37-39
Серія/номер: УДК;378:51–051:613(043.2)
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність проблеми визначення критерій готовності майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу. Розкрито зміст поняття «готовність». Наведено основні критерії готовності майбутнього вчителя до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8001
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Возносименко.pdf332,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.