Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8018
Title: Управління маркетинговими комунікаціями у готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Подзігун, Світлана Миколаївна
Keywords: менеджмент, готельне господарство, готельний бізнес, туризм, інвестиційна привабливість, стратегія розвитку, маркетингові комунікації
Issue Date: 29-Nov-2017
Series/Report no.: УДК. 640.43:338.48;№ 2
Abstract: У статті проведено аналіз основних тенденцій розвитку готельного господарства в Україні. Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування готельного бізнесу в країні та стратегічні напрями розвитку для покращення ефективності роботи підприємств готельної індустрії з використанням комунікацій. Визначено, що підхід до маркетингових комунікацій як до об’єкта управління передбачає необхідність приділення значної уваги організації комунікаційної діяльності, активізації рекламно-інформаційної роботи як на самому підприємстві, так і з іншими суб’єктами туристичного ринку. Тому завданням є створення такої управлінської оболонки, що збільшує комунікаційний потенціал компанії на трьох рівнях: національному, інтегрованому та корпоративному (підприємства).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8018
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подзігун С.М. стаття.docx33,08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.