Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T20:19:22Z-
dc.date.available2017-11-29T20:19:22Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8018-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз основних тенденцій розвитку готельного господарства в Україні. Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування готельного бізнесу в країні та стратегічні напрями розвитку для покращення ефективності роботи підприємств готельної індустрії з використанням комунікацій. Визначено, що підхід до маркетингових комунікацій як до об’єкта управління передбачає необхідність приділення значної уваги організації комунікаційної діяльності, активізації рекламно-інформаційної роботи як на самому підприємстві, так і з іншими суб’єктами туристичного ринку. Тому завданням є створення такої управлінської оболонки, що збільшує комунікаційний потенціал компанії на трьох рівнях: національному, інтегрованому та корпоративному (підприємства).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК. 640.43:338.48;№ 2-
dc.subjectменеджмент, готельне господарство, готельний бізнес, туризм, інвестиційна привабливість, стратегія розвитку, маркетингові комунікаціїuk
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями у готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подзігун С.М. стаття.docx33,08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.