Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Title: Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Keywords: становлення інклюзивної педагогіки
новітня галузь знань
саламанська декларація
діти з особливими потребами
Issue Date: 24-Mar-2016
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Демченко І.І. Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань / Ірина Іванівна Демченко // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – 21-23.
Abstract: Пріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни у всіх аспектах освітньої практики.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.