Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Title: | Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | становлення інклюзивної педагогіки новітня галузь знань саламанська декларація діти з особливими потребами |
Issue Date: | 24-Mar-2016 |
Publisher: | ФОП Жовтий О. О. |
Citation: | Демченко І.І. Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань / Ірина Іванівна Демченко // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – 21-23. |
Abstract: | Пріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни у всіх аспектах освітньої практики. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань.pdf | 2,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.