Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-11-02T15:19:02Z-
dc.date.available2013-11-02T15:19:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/803-
dc.description.abstractДо недавнього часу навчаючі програмні продукти, які потрапляли до рук педа¬гогів, піддавалися певним змінам, що, на відміну від інших засобів навчання, могло позитивно впливати на результати їх використання. Такі зміни до програм могли вноситися як вчителями шкіл за наявності в них відповідної кваліфікації, так і розробниками програм після одержання ними конструктивних пропозицій і порад від користувачів.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.subjectмультимедійні програми, дидактичні рівні, ступінь інтерактивності, пізнавальний матеріал, методичні програмиuk
dc.titleХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття IV 2013 р.pdf270,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.