Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041
Назва: Теорія і методика підготовки "Бакалавра освіти: природничі науки" на засадах інтегрованого освітньо-галузевого підходу
Автори: Мартинюк, Михайло Тадейович
Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: інноваційне структурування системи природничої освіти у загальноосвітній у загальноосвітній та вищій школі "бакалавр освіти: у загальноосвітній та вищій школі, "бакалавр освіти: природничі освіти", інегративно-галузевий підіхід, вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавство" в основній школі, навчальний план бакалавра природничої освіти
Дата публікації: 30-лис-2017
Короткий огляд (реферат): У статті дано теоретичне обгрунтування педагогічної системи підготовки "бакалавра: освіти природничі науки" на засадах цілісногоінтегративно-галузевого підходу. Запропоновано систему фундаментальної і методичної і методичної підготовки майбутнього фахівця, який набуває академічної кваліфікації "Баклавр освіти: природничі науки" та професійної кваліфікації "Вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавтсов" в основній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кропивницький.pdf4,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.