Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041
Назва: | Теорія і методика підготовки "Бакалавра освіти: природничі науки" на засадах інтегрованого освітньо-галузевого підходу |
Автори: | Мартинюк, Михайло Тадейович Декарчук, Марина Вадимівна Хитрук, Валентин Іванович |
Ключові слова: | інноваційне структурування системи природничої освіти у загальноосвітній у загальноосвітній та вищій школі "бакалавр освіти: у загальноосвітній та вищій школі, "бакалавр освіти: природничі освіти", інегративно-галузевий підіхід, вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавство" в основній школі, навчальний план бакалавра природничої освіти |
Дата публікації: | 30-лис-2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті дано теоретичне обгрунтування педагогічної системи підготовки "бакалавра: освіти природничі науки" на засадах цілісногоінтегративно-галузевого підходу. Запропоновано систему фундаментальної і методичної і методичної підготовки майбутнього фахівця, який набуває академічної кваліфікації "Баклавр освіти: природничі науки" та професійної кваліфікації "Вчитель навчальних предметів і курсів освітньої галузі "Природознавтсов" в основній школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8041 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кропивницький.pdf | 4,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.