Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8046
Назва: | ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ЗМІСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Козак, Лідія Іванівна Казак, Юлія Юріївна |
Ключові слова: | самоосвітня компетентність компетентністний підхід когнітивно-розвивальна функція технолого-педагогічна підготовленість диференційований підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Умань:ФОП |
Бібліографічний опис: | Козак Л.І., Казак Ю.Ю./ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ЗМІСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ//Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами І міжнародній інтернет-конференції, 26 жовтня 2017 р. / відп. ред. В.В. Макарчук. – Умань : ФОП , 2017. – 201 с., С.109 - 112 |
Короткий огляд (реферат): | Метою даного дослідження є визначення проблеми реалізації принципів компетентнісного підходу в навчанні та визначено вміння, які необхідні учням для грамотної й ефективної роботи з інформацією |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8046 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Козак_Лідія.pdf | 438,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.