Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8050
Title: Маркетингова політика комунікацій у фармації
Authors: Автомеєнко, Артем Андрійович
Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: Комунікації в фармацевтичній сфері
Issue Date: 26-Sep-2017
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Гарматюк, О. В. Маркетингова політика комунікацій у фармації / О. В. Гарматюк, А. А. Автомеєнко // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2017. – № 1(2). – С. 35–41.
Abstract: У статті проаналізовано існуючі методичні підходи щодо використання маркетингової комунікаційної політики взагалі і формування комплексу маркетингових комунікацій зокрема для фармацевтичних підприємств; досліджено застосування маркетингових комунікацій в фармацевтичній сфері, запропоновано шляхи щодо ефективного використання комплексу маркетингових комунікацій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7441
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8050
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EH_1'2017.docx.pdf2,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.