Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвтомеєнко, Артем Андрійович-
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-30T08:01:37Z-
dc.date.available2017-11-30T08:01:37Z-
dc.date.issued2017-09-26-
dc.identifier.citationГарматюк, О. В. Маркетингова політика комунікацій у фармації / О. В. Гарматюк, А. А. Автомеєнко // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2017. – № 1(2). – С. 35–41.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7441-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8050-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано існуючі методичні підходи щодо використання маркетингової комунікаційної політики взагалі і формування комплексу маркетингових комунікацій зокрема для фармацевтичних підприємств; досліджено застосування маркетингових комунікацій в фармацевтичній сфері, запропоновано шляхи щодо ефективного використання комплексу маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectКомунікації в фармацевтичній сферіuk
dc.titleМаркетингова політика комунікацій у фармаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EH_1'2017.docx.pdf2,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.