Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051
Назва: Теорія і методологія підготовки вчителя зі спеціальності "Природничі науки"
Автори: Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: підготовка вчителя, інтегровані дисципліни, фахова підготовка, мультидисциплінарні дидактичні комплекси, природничо-наукові дисципліни
Дата публікації: 30-лис-2017
Короткий огляд (реферат): В матеріалах представлено теорія і методологія (організація)підготовки майбутнього вчителя зі спеціальності природничі науки має базуватися на наявному досвіді націонльної системи педагогічної освіти та здійснюватися на засадах часткової та повної (галузевої) інтеграції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8051
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_конф_2017 Декарчук М. В.pdf623,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.