Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.date.accessioned2013-11-02T15:24:49Z-
dc.date.available2013-11-02T15:24:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/806-
dc.description.abstractДосліджено погляди представників інтелігенції на реформи вищої школи другої половини ХІХ – початку ХХ ст. у Російській імперії. Висвітлено історіографію розробки й запровадження університетських статутів 1863 р. й 1884 р. Проаналізовано зміни внутрішньополітичного курсу держави, пов’язані з уведенням «Тимчасових правил», процес призупинення реформ у 1905 р. Висвітлено історіографію боротьби університетів за розширення автономії.uk
dc.publisherГуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" - Додаток 1 до Вип. 29, Том ІІІ: Тематичний випуск "Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання".- К.: Гнозис, 2013. - 388 с.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.1;УДК378(09)+930.1-
dc.subjectісторія освіти,реформування освіти,історія вищої освіти,історіографія,універститетський статут,автономія, опікунuk
dc.titleРеформи управління вищими навчальнми закладами Російської імперії другої половини ХІХ - початку ХХ століття: дорадянська історіографіяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reform of higher education.pdf199,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.