Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8106
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Декарчук, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Маслюченко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T11:00:44Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T11:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8106 | - |
dc.description.abstract | Використання електронних версій шкільних підручників є перспективним напрямом розвитку шкільної освіти. Це повязано з різким зростанням потоку інформації та потребою удосконалення навчального процесц, зокрема, впровадження новітніх технологій у процес навчання. У статті розглядаються основні функції сучасних підручників, різні форми використання підручника з фізики на уроках, запропоновано методи і прийоми роботи з ним. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчальний процес, електронний підручник фізики, організація роботи з підручниками | uk |
dc.title | Методика роботи учнів з електронними версіями шкільних підручників фізики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zbirnik_tez Декарчук С. О..pdf | 659,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.