Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук Ірина Василівна, Шевчук Галина Костянтинівна-
dc.date.accessioned2017-11-30T16:59:18Z-
dc.date.available2017-11-30T16:59:18Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8154-
dc.description.abstractУ посібнику розкриваються різноманітні методичні підходи до розв’язування текстових задач у початковій школі, проаналізовано типові помилки, які допускають учні у роботі над задачами. У посібнику систематизовано та узагальнено матеріали конкретних зразків міркувань до розв’язування задач. Посібник рекомендований для студентів факультету початкової освіти та вчителів початкової школиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 51;(072) (075.8)-
dc.subjectПроста та складена задача, аналітичне, синтетичне міркування, аналіз задачі,графічне зображення задач міркуванняuk
dc.titleМетодичні підходи до розв’язування текстових задач у початковому курсі математикиuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підручник.pdf150,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.