Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Title: | Ефективність роботи педагогічних команд у Британських школах |
Authors: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Keywords: | британська школа педагогічна команда |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Конференція "Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя" |
Abstract: | Створення педагогічних команд – це процес досить складний та суперечливий. Аналітичні підходи та психометричні тести з різних рівнів складності, що стосуються стилю поведінки, самопізнання та стилю проектування стають в нагоді при створенні педагогічних команд та організації їх діяльності. Стиль поведінки визначає, як мають поводитися педагогічні команди у різних ситуаціях та взаємодіяти між собою; стиль самопізнання допомагає членам педагогічної команди правильно визначитися з видом діяльності; а стиль проектування визначає напрям роботи педагогічної команди. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_tezy_2017_Uman.pdf | 146,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.