Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Назва: | Ефективність роботи педагогічних команд у Британських школах |
Автори: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | британська школа педагогічна команда |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Конференція "Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя" |
Короткий огляд (реферат): | Створення педагогічних команд – це процес досить складний та суперечливий. Аналітичні підходи та психометричні тести з різних рівнів складності, що стосуються стилю поведінки, самопізнання та стилю проектування стають в нагоді при створенні педагогічних команд та організації їх діяльності. Стиль поведінки визначає, як мають поводитися педагогічні команди у різних ситуаціях та взаємодіяти між собою; стиль самопізнання допомагає членам педагогічної команди правильно визначитися з видом діяльності; а стиль проектування визначає напрям роботи педагогічної команди. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_tezy_2017_Uman.pdf | 146,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.