Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Назва: Ефективність роботи педагогічних команд у Британських школах
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: британська школа
педагогічна команда
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Конференція "Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя"
Короткий огляд (реферат): Створення педагогічних команд – це процес досить складний та суперечливий. Аналітичні підходи та психометричні тести з різних рівнів складності, що стосуються стилю поведінки, самопізнання та стилю проектування стають в нагоді при створенні педагогічних команд та організації їх діяльності. Стиль поведінки визначає, як мають поводитися педагогічні команди у різних ситуаціях та взаємодіяти між собою; стиль самопізнання допомагає членам педагогічної команди правильно визначитися з видом діяльності; а стиль проектування визначає напрям роботи педагогічної команди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_tezy_2017_Uman.pdf146,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.