Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постоленко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T17:56:33Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T17:56:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Конференція "Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя" | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167 | - |
dc.description.abstract | Створення педагогічних команд – це процес досить складний та суперечливий. Аналітичні підходи та психометричні тести з різних рівнів складності, що стосуються стилю поведінки, самопізнання та стилю проектування стають в нагоді при створенні педагогічних команд та організації їх діяльності. Стиль поведінки визначає, як мають поводитися педагогічні команди у різних ситуаціях та взаємодіяти між собою; стиль самопізнання допомагає членам педагогічної команди правильно визначитися з видом діяльності; а стиль проектування визначає напрям роботи педагогічної команди. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВПЦ «Візаві» | uk |
dc.subject | британська школа | uk |
dc.subject | педагогічна команда | uk |
dc.title | Ефективність роботи педагогічних команд у Британських школах | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_tezy_2017_Uman.pdf | 146,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.