Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-30T17:56:33Z-
dc.date.available2017-11-30T17:56:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКонференція "Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя"uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8167-
dc.description.abstractСтворення педагогічних команд – це процес досить складний та суперечливий. Аналітичні підходи та психометричні тести з різних рівнів складності, що стосуються стилю поведінки, самопізнання та стилю проектування стають в нагоді при створенні педагогічних команд та організації їх діяльності. Стиль поведінки визначає, як мають поводитися педагогічні команди у різних ситуаціях та взаємодіяти між собою; стиль самопізнання допомагає членам педагогічної команди правильно визначитися з видом діяльності; а стиль проектування визначає напрям роботи педагогічної команди.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectбританська школаuk
dc.subjectпедагогічна командаuk
dc.titleЕфективність роботи педагогічних команд у Британських школахuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_tezy_2017_Uman.pdf146,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.