Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8172
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постоленко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T18:06:46Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T18:06:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | У статті охарактеризовано ключові етапи навчання у британських школах | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8172 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано організацію навчання у школах Великої Британії відповіднодо чотирьох ключових етапів навчання, визначено навчальні предмети на кожному з етапів навчання, проаналізовано специфіку британського курікулуму на територіальних одиницях країни. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М.Гоголя | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371(410); | - |
dc.subject | курікулум | uk |
dc.subject | ключовий етап навчання | uk |
dc.subject | предмети ядра навчання | uk |
dc.subject | базові предмети навчання | uk |
dc.title | Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_Article.pdf | 130,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.