Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174
Назва: ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ ЛАБАН-АНАЛІЗУ
Автори: Криворотенко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: творча індивідуальність
Лабан-аналіз
зв’язаності у тілі
кінесфера
зусилля
вага
усвідомлений рух
майбутній вчитель хореографії
Дата публікації: 2017
Видавництво: Львів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка
Бібліографічний опис: Криворотенко А. Ю. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами Лабан-аналізу / Анастасія Криворотенко // Кінезіологія танцю та складно-координаційних видів спорту : навчально-методичний посібник / упорядник О. А. Плахотнюк. – Львів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка, 2017. – С. 156-162.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як сукупність нахилів, здібностей, умінь і навичок, таких особливих творчих професійних рис, які дозволяють створювати щось нове та абсолютно оригінальне. Розглянуто Лабан-аналіз як унікальну систему запису рухів людини, що дозволяє зрозуміти та усвідомити своє тіло, власну кінесферу та місце у зовнішньому просторі. Описано практичний досвід застосування категорій Лабан-аналізу для формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Laban_analiz.pdf430,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.