Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174
Назва: | ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ ЛАБАН-АНАЛІЗУ |
Автори: | Криворотенко, Анастасія Юріївна |
Ключові слова: | творча індивідуальність Лабан-аналіз зв’язаності у тілі кінесфера зусилля вага усвідомлений рух майбутній вчитель хореографії |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Львів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Криворотенко А. Ю. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами Лабан-аналізу / Анастасія Криворотенко // Кінезіологія танцю та складно-координаційних видів спорту : навчально-методичний посібник / упорядник О. А. Плахотнюк. – Львів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка, 2017. – С. 156-162. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як сукупність нахилів, здібностей, умінь і навичок, таких особливих творчих професійних рис, які дозволяють створювати щось нове та абсолютно оригінальне. Розглянуто Лабан-аналіз як унікальну систему запису рухів людини, що дозволяє зрозуміти та усвідомити своє тіло, власну кінесферу та місце у зовнішньому просторі. Описано практичний досвід застосування категорій Лабан-аналізу для формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Laban_analiz.pdf | 430,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.