Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворотенко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-30T18:09:39Z-
dc.date.available2017-11-30T18:09:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКриворотенко А. Ю. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами Лабан-аналізу / Анастасія Криворотенко // Кінезіологія танцю та складно-координаційних видів спорту : навчально-методичний посібник / упорядник О. А. Плахотнюк. – Львів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франка, 2017. – С. 156-162.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8174-
dc.description.abstractУ статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як сукупність нахилів, здібностей, умінь і навичок, таких особливих творчих професійних рис, які дозволяють створювати щось нове та абсолютно оригінальне. Розглянуто Лабан-аналіз як унікальну систему запису рухів людини, що дозволяє зрозуміти та усвідомити своє тіло, власну кінесферу та місце у зовнішньому просторі. Описано практичний досвід застосування категорій Лабан-аналізу для формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів : Кафедра режисури та хореографії ЛНУ Івана Франкаuk
dc.subjectтворча індивідуальністьuk
dc.subjectЛабан-аналізuk
dc.subjectзв’язаності у тіліuk
dc.subjectкінесфераuk
dc.subjectзусилляuk
dc.subjectвагаuk
dc.subjectусвідомлений рухuk
dc.subjectмайбутній вчитель хореографіїuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ ЛАБАН-АНАЛІЗУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Laban_analiz.pdf430,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.