Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8176
Title: | Використання ІКТ на практичних заняттях з дискретної математики |
Authors: | Кісіль, Яна Володимирівна Носик, Аліна Віталіївна |
Keywords: | ІКТ дискретна математика інформатизація суспільства ІК-технології системи комп’ютерної математики Maple Mathematica Mathcad Технічна грамотність використання СКМ |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017 |
Citation: | Кісіль Я.В. Використання ІКТ на практичних заняттях з дискретної математики /Я.В.Кісіль, Носик А.В. // Всеукраїнська науково-практична конференція «Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі» 30 – 31 травня 2017. – Київ, 2017. – С. 81-83 |
Series/Report no.: | УДК 37.091.33:004 (063); |
Abstract: | ІК-технології, з одного боку, можуть стати незамінним помічником учителя, спростити його роботу, а з іншого, вивести методику викладання предметів на якісно новий рівень, покращити якість освіти. Впровадження інформаційних технологій в навчальному закладі відкриває широкі перспективи гуманітаризації освіти й гуманізації навчального процесу, поглиблення й розширення теоретичної бази знань, активізації навчального інтересу, створення умов для найбільш повного розкриття здібностей студентів, допомагає розвитку мислення та здійсненню індивідуального підходу до кожної дитини. Це стосується й навчання математики, методів розв'язання задач, побудови й аналізу математичних моделей різноманітних процесів й явищ, інтерпретації й узагальнення результатів такого аналізу. На уроках даного предмету зазвичай не вистачає наочностей, ілюстрацій, тому дуже часто його студенти вважають не цікавим та «сухим». |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8176 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IKT_v_dyskr_matem.pdf | 230,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.