Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворотенко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-30T18:16:49Z-
dc.date.available2017-11-30T18:16:49Z-
dc.date.issued2017-03-31-
dc.identifier.citationКриворотенко А. Ю. Аксіологічний підхід у методології формування творчої індивідуальності майбутнього педагога / А. Ю. Криворотенко // Художні практики та мистецька освіта у крос культурному просторі сучасності : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 29-31 бер. 2017 р., Полтава / [упоряд. М. М. Погребняк]. – Полтава : Видавництво «Симон», 2017. – С. 162-164.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8177-
dc.description.abstractУ публікації визначено сутність аксіологічного методологічного підходу. Зазначено, що основою аксіологічного підходу є саме цінності особистості, які залежать від індивідуальних особливостей людини. Сутність аксіологічного підходу полягає у формуванні цінностей особистості на основі позицій гуманізму з орієнтацією на сучасні суспільні процеси.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава : Видавництво «Симон»uk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectформування творчої індивідуальностіuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.titleАКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У МЕТОДОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aksiolohichnyi_pidkhid.pdf250,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.