Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.contributor.authorКороль, Анатолій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-12-01T06:59:42Z-
dc.date.available2017-12-01T06:59:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8195-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Обґрунтовано значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378..74 (072);-
dc.subjectхудожньо-творча обдарованістьuk
dc.subjectпрофесійно-особистісний саморозвиток,uk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk
dc.subjectсамореалізація,uk
dc.subjectмайбутні вчителі образотворчого мистецтва.uk
dc.titleХудожньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ.pdf592,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.