Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorHadaś, Katarzyna-
dc.date.accessioned2017-12-01T07:20:55Z-
dc.date.available2017-12-01T07:20:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8198-
dc.description.abstractThe results of the survey conducted among EMINENCE Project graduates (2012-2016) in the framework of Erasmus Mundus Programme had been revealed. The aim of the survey was to examine the project’s results in the context of the following key positions: a post-project transition to training/work; practical orientation; quality of a training; quality of a research; the role of a university; competence; partnership and exchange of experience.uk
dc.description.sponsorshipEMINENCE Erasmus Mundus scholarshipuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectEMINENCEuk
dc.subjectErasmus Mundusuk
dc.subjectthe transition from EMINENCE project to learning/professional activitiesuk
dc.subjectpractical orientationuk
dc.titleIMPACT OF ACADEMIC MOBILITY: THE LESSONS LEARNTuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112942-240202-1-SM.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.