Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2017-12-01T07:50:23Z-
dc.date.available2017-12-01T07:50:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8208-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: творчої індивідуальності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, як необхідної складової його професійного саморозвитку. Розкрито загальне значення понять «індивідуальність», «творча індивідуальність», «творча індивідуальність учителя». Виокремлено сутність і основні якості, ознаки творчої індивідуальності вчителя образотворчого мистецтва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378..74(072);-
dc.subjectіндивідуальністьuk
dc.subjectмайбутній учитель образотворчого мистецтваuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subject; самореалізаціяuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.titleТВОРЧА_ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ_ЯК_ОСНОВА_ПРОФЕСІЙНОГО_САМОРОЗВИТКУ_МАЙБУТНЬОГО_ВЧИТЕЛЯ_ОБРАЗОТВОРЧОГО_МИСТЕЦТВАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.