Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2017-12-01T07:59:53Z-
dc.date.available2017-12-01T07:59:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8213-
dc.description.abstractУ статті розглядається важливе питання мистецько-педагогічної освіти: мотиваційно-ціннісний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до професійного саморозвитку. Охарактеризовано сутність понять «мотив», «мотивація», «цінності» та «мотиваційно-ціннісна сфера особистості». Розкривається роль педагога-наставника в контексті формування у студентів стійкої внутрішньої мотивації до саморозвитку і самореалізації у професійно-творчій діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:7012-051;-
dc.subjectмайбутні вчителі образотворчого мистецтваuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.subjectмотивація,uk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectмотиваційно-ціннісна сфера особистостіuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.titleПІДГОТОВКА_МАЙБУТНЬОГО_ВЧИТЕЛЯ_ОБРАЗОТВОРЧОГО_МИСТЕЦТВА_ДО_ПРОФЕСІЙНОГО_САМОРОЗВИТКУ:_МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ_АСПЕКТuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.