Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Побірченко, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-01T08:57:14Z | - |
dc.date.available | 2017-12-01T08:57:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8219 | - |
dc.description.abstract | Сучасні освітні виклики потребують готовності вчителя до реалізації інноваційної професійної діяльності. Зокрема, у результаті численних дискусій з’явився проект нового базового закону «Про освіту». Нині цей документ прийнято за основу у першому слуханні у Верховній Раді України 6 жовтня 2016 року (законопроект № 3491-д від 04.04.2016). Він визначає основні зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій освіті, а також в освіті дорослих. Цей документ – Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа» – пояснює ідеологію змін, які будеи реалізовувати підготовлений законопроект. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інноваційна | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | - |
dc.title | НОВА ШКОЛА ПОТРЕБУЄ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
reforma.pdf | 190,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.