Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобірченко, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-12-01T08:57:14Z-
dc.date.available2017-12-01T08:57:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8219-
dc.description.abstractСучасні освітні виклики потребують готовності вчителя до реалізації інноваційної професійної діяльності. Зокрема, у результаті численних дискусій з’явився проект нового базового закону «Про освіту». Нині цей документ прийнято за основу у першому слуханні у Верховній Раді України 6 жовтня 2016 року (законопроект № 3491-д від 04.04.2016). Він визначає основні зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій освіті, а також в освіті дорослих. Цей документ – Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа» – пояснює ідеологію змін, які будеи реалізовувати підготовлений законопроект.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційнаuk
dc.subjectпедагогічна діяльність-
dc.titleНОВА ШКОЛА ПОТРЕБУЄ НОВОГО ВЧИТЕЛЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reforma.pdf190,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.