Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Анна Русланівна-
dc.date.accessioned2017-12-01T11:45:10Z-
dc.date.available2017-12-01T11:45:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМатеріали всеукраїнського науково-практичного вебінару «Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі» Житомирuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8242-
dc.description.abstractУ дослідженні описано взаємодію сім'ї та школи з метою формування педагогічної культури батьків. Зазначяється, що школа надає найбільш реальну можливість реалізувати первинну допомогу батькам, надавати підтримку у складних питаннях розвитку та навчання дітей у сім'ї та школі. Отже, при планомірному організованому процесі, робота з батьками в навчальному закладі дозволяє здійснити формування та вдосконалення педагогічної культури батьків найбільш ефективно.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖитомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2017.uk
dc.subjectпедагогічна культура батьківuk
dc.subjectрозвиток дитини-
dc.subjectпросвіта батьків-
dc.titleРоль школи в батьківській просвіті у СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pol_shkolu_v_formuvanni_pedagogichnoi_culturu_batkiv.pdf225,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.