Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8247
Title: | Використання методу ситуаційних вправ при формуванні предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики |
Authors: | Кісіль, Яна Володимирівна Жмуд, Оксана Василівна |
Keywords: | метод ситуаційних вправ інформатика формування предметної компетентності конфігурація комп'ютерних систем вчитель інформатики |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Sandomierz, Poland |
Citation: | Жмуд О.В., Кісіль Я.В. Використання методу ситуаційних вправ при формуванні предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики/ Жмуд О.В., Кісіль Я.В.// International scientific and practical conference «Innovations and modern technology the educational system: contribution of Poland and Ukraine» conference Proceedings. May 5-6, 2017. Sandomierz. С. 42-46 |
Series/Report no.: | УДК; |
Abstract: | Коло завдань, що входять до компетенцій майбутнього вчителя інформатики сучасного загальноосвітнього навчального закладу, стає набагато ширшим, ніж це було до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, адже їх використання вимагає суттєвої перебудови процесу навчання всіх без винятку предметів, розробки нового змісту навчання, нових засобів, методів та організаційних форм. Процес навчання повинен орієнтуватися на поетапне формування в студентів відповідної системи знань, певних умінь та навичок, ключових і професійних компетентностей. Саме компетентності є тими критеріями, які дозволяють визначати готовність випускника до фахової діяльності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8247 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
metod_sytuatsiin_vprav.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.