Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/82
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-10-03T07:32:21Z-
dc.date.available2013-10-03T07:32:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/82-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг. Узагальнено дані, що репрезентують соціальні характеристики сфери інтернет-споживачів деяких регіонів України. Встановлено основні причини та мотиви здійснення покупок туристичних послуг он-лайн. Визначено бар'єри, що перешкоджають подальшому розвитку інтернет-торгівлі та просування Інтернет-послуг у сфері туризму. У статті наведено результати досліджень кількісного і якісного характеру щодо використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг в Україні. Результати досліджень можуть бути використані в якості джерела інформації про поведінку споживачів туристичних послуг у процесі формування маркетингових стратегій туристичних підприємств.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;330. 567. 4 (447)-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectі-туризмuk
dc.titleОсобливості використання Інтернет-послуг споживачами туристичних продуктівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
internet_poslugy.pdf436,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.