Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, Інна Григорівна-
dc.date.accessioned2017-12-05T12:47:29Z-
dc.date.available2017-12-05T12:47:29Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.citation«Видавництво “Науковий світ”»® Підписано до друку 15.04.2014 р. Формат 60х90/16. Ум. друк. арк. 0,9. Обл.-вид. арк. 0,9. Тираж 100. Зам. 0,9.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8312-
dc.description.abstractУ дисертації на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено системний і комплексний аналіз ідей вільного виховання у творчій спадщині Костянтина Миколайовича Вентцеля (1857–1947 рр.). Здійснено історіографічний аналіз проблеми дослідження. Виокремлено основні періоди життєвого і творчого шляху К. Вентцеля. З’ясовано провідні чинники, що сприяли формуванню його особистості й педагогічного світогляду. Визначено й розкрито ідеї та принципи вільного виховання К. Вентцеля. Виокремлено головні умови втілення концепції вільного виховання. Охарактеризовано основні аспекти діяльності „Будинку вільної дитини”. Розкрито зміст концепцій захисту прав дітей та морального виховання. Представлено ієрархію виховних цілей космічного виховання за К. Вентцелем.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(470+571)(092);-
dc.subjectвиховання, творча спадщина, „Будинок вільної дитини”, принципи, умови, свобода, ідеї вільного виховання К. Вентцеля.uk
dc.titleІдеї вільного виховання у творчій спадщині Костянтина Миколайовича Вентцеля (1857–1947 рр.)uk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf840,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.