Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкуренко, Олександра Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-12-05T19:02:35Z-
dc.date.available2017-12-05T19:02:35Z-
dc.date.issued2017-12-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315-
dc.description.abstractСтаттю присвячено одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога − формуванню професійної педагогічної комунікації, її значущості у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу, представлено аналіз стану використання інноваційних технологій навчання, як засобу реалізації педагогічної комунікації учителями початкової школи. Автор розкриває значення педагогічної комунікації у сучасному інформаційному суспільстві, розглядає історичний аспект становлення цього процесу, пропонує власний досвід формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи із практичним використанням інтерактивної технології навчання на заняттях.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.3.011.3-051;-
dc.subjectкомунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентністьuk
dc.titleОсобливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття- Шкуренко 2017.pdf151,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.