Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкуренко, Олександра Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-05T19:28:02Z | - |
dc.date.available | 2017-12-05T19:28:02Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-05 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-525-186-7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8317 | - |
dc.description.abstract | У монографії висвітлено теоретичні основи формування професійної педагогічної комунікації майбутнього учителя початкової школи та досліджено стану сформованості професійної педагогічної комунікації як важливий компонент фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано шляхи оптимізації процесу формування професійної педагогічної комунікації майбутнього учителя початкової школи. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогіки, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностей | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:373.3; | - |
dc.subject | комунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентність | uk |
dc.title | Формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монографія Шкуренко.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.