Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкуренко, Олександра Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-12-05T19:28:02Z-
dc.date.available2017-12-05T19:28:02Z-
dc.date.issued2017-12-05-
dc.identifier.isbn978-617-525-186-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8317-
dc.description.abstractУ монографії висвітлено теоретичні основи формування професійної педагогічної комунікації майбутнього учителя початкової школи та досліджено стану сформованості професійної педагогічної комунікації як важливий компонент фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано шляхи оптимізації процесу формування професійної педагогічної комунікації майбутнього учителя початкової школи. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогіки, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностейuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:373.3;-
dc.subjectкомунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентністьuk
dc.titleФормування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи: теорія і практикаuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Шкуренко.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.