Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8343
Назва: Роль науково-методичних видань у підготовці майбутніх вчителів в системі хореографічно-педагогічної освіти
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: навчально-методичний посібник
хореографічно-педагогічна освіта
дисципліни хореографічного циклу
майбутній вчитель хореографії
комплексний науковий проект.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: 7. Андрощук Л. М. Роль науково-методичних видань у підготовці майбутніх вчителів в системі хореографічно-педагогічної освіти / Л. М. Андрощук // Наукові записки / Ред. кол. В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 152. – Серія : Педагогічні науки. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 97-102.
Серія/номер: УДК 371.134+378.671;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз навчально-методичних посібників викладачів кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: 1) проаналізовано характерні особливості підготовки сучасних навчально-методичних посібників в системі хореографічно-педагогічної освіти; 2) висвітлено структуру та зміст навчально-методичних посібників кафедри хореографії та художньої культури УДПУ, розроблених в межах підтеми «Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії» комплексного наукового проекту «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні»; 3) визначено роль навчально-методичних посібників у підготовці вчителя нової генерації в системі хореографічно-педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8343
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.