Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8344
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-16T17:27:03Z | - |
dc.date.available | 2017-12-16T17:27:03Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Андрощук Л. М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет» / Л.М. Андрощук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання: збірник наукових праць / гол. ред. Ніколаї Г.Ю. – Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. – С. 43-52. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8344 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічного виховання «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) – Кіровоградський державний педагогічний університет» в системі хореографічно-педагогічної освіти. В результаті дослідження:1) обгрунтовано роль танцювальних колективів у розвитку хореографічного мистецтва на Кіровоградщині; 2) висвітлено поетапність відкриття, мету та напрями діяльності школи мистецтв та Кіровоградського обласного загальноосвітнього навчально-виховного комплексу гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв); 3) висвітлено діяльність кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка як центру культурно-творчої, методичної, науково-просвітницької діяльності регіону та України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія» | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК (371.134: 793.3) (477.46); | - |
dc.subject | хореографічно-педагогічна освіта | uk |
dc.subject | інноваційна педагогічна модель | uk |
dc.subject | хореографічне виховання | uk |
dc.subject | школа мистецтв | uk |
dc.subject | Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) | uk |
dc.subject | Кіровоградський державний педагогічний університет | uk |
dc.title | Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
етапи становлення інноваційної моделі хореографічної освіти Кіровоградський державний педагогічний університет.pdf | 453,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.