Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-12-16T19:41:43Z-
dc.date.available2017-12-16T19:41:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАндрощук Л. М. Структура педагогической модели формирования индивидуального стиля деятельности будущего учителя хореографии / Л. М. Андрощук // Научное знание современности. Международный научный журнал. (Казань, Россия). – Выпуск № 6 (6). –2017. – С. 6-11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8351-
dc.description.abstractВ статье предложены структурные компоненты педагогической модели формирования индивидуальной стилистической деятельности педагога-хореографа и опыт ее реализации. Анализируются основные этапы формирования индивидуального стиля деятельности будущего учителя хореографии.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКазаньuk
dc.subjectиндивидуальностьuk
dc.subjectкреативностьuk
dc.subjectиндивидуальный стиль деятельностиuk
dc.subjectсамоактуализацияuk
dc.subjectмодель формированияuk
dc.subjectбудущий учитель хореографииuk
dc.titleСтруктура педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографіїuk
dc.title.alternativeСтруктура педагогической модели формирования индивидуального стиля деятельности будущего учителя хореографииru
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЗС Андрощук.pdf119,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.