Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2017-12-21T10:20:56Z-
dc.date.available2017-12-21T10:20:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8385-
dc.description.abstractдля злагодженої роботи підприємств індустрії гостинності у процесі управління необхідно проводити своєчасні стратегічні зміни, та враховувати високу динамічність і різну масштабність об’єктів управління, ступінь невизначеності зовнішнього середовища і високій рівень диференціації видів економічної діяльності в індустрії гостинності, та слабкі стартові позиції входження вітчизняних підприємств на світовий готельно-ресторанний ринок.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 330.3(477)(06);-
dc.subjectСтратегічне управлінняuk
dc.subjectбізнес-стратегіяuk
dc.titleЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник 201217 др В-362-363.pdf510,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.