Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліппович, Таміла Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-01-03T11:26:45Z-
dc.date.available2018-01-03T11:26:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationС-91 Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук.праць за матеріалами І міжнародної інтернет-конференції, 26 жовтня 2017р./відп.ред. В. Макарчук. - Умань: "Алмі", 2017. - 168с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8395-
dc.description.abstractУ зв'язку з актуальністю, якої набуває проблема функціонування мультикультурного суспільства, є необхідним вивчення принципів і методів, що застосовуються в західноєвропейських країнах, зокрема в Іспанії, для вирішення практичних завдань з підготовки майбутніх вчителів. Зростання міжнаціональних обмінів і присутність в суспільствах все більшої кількості людей, які належать до різних культур, викликає необхідність утворення нового образу викладача, що відповідатиме певним вимогам. У багатомовній і мультикультурній Європі, викладач повинен виконувати роль посередника між мовами і культурами, одним з його завдань є виховувати громадян Європи в дусі толерантності, розуміння і поваги до розмаїтості, що в свою чергу вимагає відповідної підготовки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher-Умань:"Алмі", 2017uk
dc.subjectполікультурність в освітній системіuk
dc.subjectтолерантність-
dc.subjectкультурне і мовне розмаїття-
dc.titleІНТЕРКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ІСПАНІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interculturnyi_aspect_Filippovych (1).pdf290,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.