Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
Title: Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект
Authors: Гагарін, Микола Іванович
Keywords: проект
проектування
метод проектів
проектна діяльність
типи проектів
етапи проектування
педагогічне проектування
проектування виховного процесу
потенціал проектування
сутність проектування
Issue Date: 2017
Publisher: Гнозис
Citation: Гагарін М. І. Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект / М. І. Гагарін // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» . – Вип. 21. – Кн. 3. – Том І (75). – К. : – Гнозис, 2017. – С. 42–49
Series/Report no.: УДК;37.091.313
Abstract: В статті проаналізовано шляхи виникнення та розвитку понять «проект», «проектування», «педагогічне проектування»; розглянуто етимологію проектування, його специфіку та особливості використання в історичній ретроспективі. Мета статтi полягає у розкритті сутності проектування та педагогічного проектування, як об’єкту наукового дослідження. У статті розглянуто підходи науковців щодо типів проектів, їх властивостей та потенційних можливостей. Робиться висновок, що проектування виховного процесу сприяє створенню оптимальних умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
ISSN: 2308-3778
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gagarin _proektyvannia.pdf210,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.