Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
Title: | Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект |
Authors: | Гагарін, Микола Іванович |
Keywords: | проект проектування метод проектів проектна діяльність типи проектів етапи проектування педагогічне проектування проектування виховного процесу потенціал проектування сутність проектування |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Гнозис |
Citation: | Гагарін М. І. Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект / М. І. Гагарін // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» . – Вип. 21. – Кн. 3. – Том І (75). – К. : – Гнозис, 2017. – С. 42–49 |
Series/Report no.: | УДК;37.091.313 |
Abstract: | В статті проаналізовано шляхи виникнення та розвитку понять «проект», «проектування», «педагогічне проектування»; розглянуто етимологію проектування, його специфіку та особливості використання в історичній ретроспективі. Мета статтi полягає у розкритті сутності проектування та педагогічного проектування, як об’єкту наукового дослідження. У статті розглянуто підходи науковців щодо типів проектів, їх властивостей та потенційних можливостей. Робиться висновок, що проектування виховного процесу сприяє створенню оптимальних умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397 |
ISSN: | 2308-3778 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gagarin _proektyvannia.pdf | 210,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.