Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2018-01-04T11:07:12Z-
dc.date.available2018-01-04T11:07:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГагарін М. І. Проектування та його сутність: історико-педагогічний аспект / М. І. Гагарін // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» . – Вип. 21. – Кн. 3. – Том І (75). – К. : – Гнозис, 2017. – С. 42–49uk
dc.identifier.issn2308-3778-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8397-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано шляхи виникнення та розвитку понять «проект», «проектування», «педагогічне проектування»; розглянуто етимологію проектування, його специфіку та особливості використання в історичній ретроспективі. Мета статтi полягає у розкритті сутності проектування та педагогічного проектування, як об’єкту наукового дослідження. У статті розглянуто підходи науковців щодо типів проектів, їх властивостей та потенційних можливостей. Робиться висновок, що проектування виховного процесу сприяє створенню оптимальних умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГнозисuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.313-
dc.subjectпроектuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectтипи проектівuk
dc.subjectетапи проектуванняuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectпроектування виховного процесуuk
dc.subjectпотенціал проектуванняuk
dc.subjectсутність проектуванняuk
dc.titleПроектування та його сутність: історико-педагогічний аспектuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin _proektyvannia.pdf210,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.