Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8400
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Володимир Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-11T09:06:41Z | - |
dc.date.available | 2018-01-11T09:06:41Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-07 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко В.П. Огляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Н.М.Стеценко, В.П.Стеценко, Г.В.Ткачук // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 грудня 2017 року, м.Суми; у 2-х частинах. - Суми: ФОП Цьома С.П., 2017. - Ч.1. - С.126-127. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8400 | - |
dc.description.abstract | Сучасні вимоги до організації навчальної діяльності у ВНЗ орієнтовані на реалізацію компетентнісного підходу, в основі якого лежить формування необхідних компетентностей фахівця як сукупності знань, умінь, навичок, особистісних та професійно важливих якостей, що дають змогу ефективно реалізовувати професійну діяльність. Перспективним напрямом у формуванні технічних компетентностей фахівця є технології доповненої реальності, які дають змогу побачити об’єкт не тільки в об’ємі, але й провести з ним ряд маніпуляцій, поглянути на нього «зсередини» або в розрізі. Доповнена реальність – це доповнення видимого реального об’єкта віртуальними об’єктами з метою отримання додаткових відомостей про нього та покращити засвоєння знань. Важливо також не плутати поняття доповненої реальності з поняттям віртуальної реальності, оскільки в першому випадку – реальна картина доповнюється віртуальними об’єктами, в другому – реальність повністю існує віртуально. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Цьома С.П. | uk |
dc.subject | технічні компетентності | uk |
dc.subject | учитель інформатики | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | компетентнісний підход | uk |
dc.subject | доповнена реальність | uk |
dc.subject | мобільні пристрої | uk |
dc.title | Огляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tkachuk-2stecenko.pdf | 690,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.