Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2018-01-17T20:39:14Z-
dc.date.available2018-01-17T20:39:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВалюк В.Ф. СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ/ В.Ф. Валюк ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА (СЕРІЯ: ПЕДАГОГІКА) № 4 (59), 2017. - С. 96-101uk
dc.identifier.issn2078-1687-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8406-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методичну систему навчання біохімії, яка спрямована на методичну підготовку студентів і є наслідком застосування різних методологічних підходів до її побудови. Показано, що застосу- вання еволюційного, структурно-функціонального та екологічного підходів до аналізу кожного біохімічного поняття дозволяє розкрити їх цілісність та виявити суттєві характеристики, які служать основою для побудови біохімічного змісту в школі. Методична підготовка студентів в процесі вивчення курсу біохімії за- снована на системі проблемних методичних ситуацій, що моделюють професійну діяльність вчителя і діяль- ність учня при роботі з біохімічним змістом. Засвоєння біохімічного змісту, а також методів, форм і засобів його вивчення досягається за рахунок його переосмислення і методичної переробки в доступні для школярів завдання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.091.39;№ 4 (59)-
dc.subjectмайбутні учителі хіміїuk
dc.subjectметодична система-
dc.subjectпедагогічна система-
dc.subjectпедагогічна творчість-
dc.subjectтехнології-
dc.titleСТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БІОХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valyuk.pdf135,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.